Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

1 nisan imam ölüm şakası

1 nisan imam ölüm şakası


Şaka dediğin böyle olur, 1 nisan böyle olur veya 1 nisan şakası böyle olur diye aranan bu şaka videosu aslında birazda ibretlik.


imamın+ölüm+şakası


Mustafa Karadeniz yine yapmış yapacağını.
Adamı uyutuyorlar şakacı Mustafa karadeniz'i çağırıyorlar cenaze imamı yapıyorlar adamın başına toplaşıp cenaze evi gibi ağlaşıyorlar.
Adama ölüymüş gibi davranıyorlar gerisini videoda izleyin;






< - >

2 yorum:

  1. zavallı adam,ben olsaydım bunun şaka olduğunu öğrendikten sonra hiçbiriyle konuşmazdım

    YanıtlaSil
  2. ben de arkadaşıma yapacagım şaka yapılan arkadaşın yerinde olmak istemezdim yazık bagırıyor ama kimse duymuyor ama kimse gülmedi ben şahsen dayanamam hemen gülerim hahahahah

    YanıtlaSil

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗