Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

yetim kiz ilahisi izle indir ve sözleri

yetim kız ilahisi izle indir.



yetim+kız+ilahisi+izle+indirilk dinlediğimde ve her dinlediğimde tüylerimi diken diken eden yüreğimi yumuşatan orjinal yetim kızın başını okşayan mubarek el peygamberin gülleri ilahisi ilk önce bu yetim kız ilahisinin sözleri; bu güzel ilahinin ortasındaki feryadı iyi dinleyin çok güzel yapmışlar duygulanmamak elde değil.

"benim annemde babamda sen ol ya RESULALLAH!"



Yetim kız ilahisinin sözleri
Yetim kızın başını okşayan mübarek el
Bende yetim bir kızım ne olur bana da gel
Yetim kızı kendine evlat sayan Muhammed
Bende yetim bir kızım beni yavrun kabul et

Gül sevgin yeter bana ey sevgili Resulüm
Öyle muhtacım sana ne verirsen kabulüm

Ya Resulallah kimsesizlerin sahibi senmişsin...
Öyle demişti dedem.
Bugün,sokakta çocuklar sek sek oynarken yine aralarına almadılar beni ittiler,çok üzüldüm ağladım.
Dedemle babaannem teselli etti
Ya Resulallah uyurken de oyuncağıma sarılıp yatıyorum
Bazen teselli ediyor ama çoğu zaman ağlıyorum,
Benimde annem olsa bana masal okur ninni söyler uyuturdu,
Benim annem de babamda sensin ya Resulallah!
Benim başımıda sen okşa ,benide sen sev!
Biliyorum geliyorsun başımı okşuyorsun üstümü örtüyorsun,
Çünkü bazı geceler kalktığım da biri üzerimi örtüyor,
Benim annem de babam da sensin ya Resulallah!
Sensin yaResulallah!Sensin yaResulallah!

Yetim kızı kendine evlat sayan Muhammed
Bende yetim bir kızım beni yavrun kabul et!


YETİM KIZ İLAHİSİNİN ORJİNAL VİDEOSUNU

yetim kız ilahi mp3 formatlarında indirmek için.

indir yetim kız (yandex diskimden)

yetim kız ilahisi orjinal klibi video indir

yetim kız ilahisi video klibi izle

cepten bu videoyu izlemek için tıklayın


< - >

2 yorum:

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗