Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

takipli kuran cüzü dinle 20. cüz

Kuranı kerim 20. cüzü arapçadan takipli dinle video

kuranı+kerim+20.+arapcadan+takip+cüzü+dinle+takipli+videoKuranı kerimin 20. cüzü ile devam ediyoruz inşallah.
mealli yüzünden okunabilen arapçalı görüntülü kabe imamlarından hızlı ve akıcı hatim cüzleri.
hem harflere bakıp hem anlamını anlayıp hemde okumaya çalışarak hatim etmek sadece dinleme ile hatim etmekten dağlar kadar farklı bir sevaptır onun için hem manasını okumaya çalışın hem harflere bakın yüzünüze nur gelsin inşallah.
çünkü kurana bakmak yüze göze nur verir


<< 19.CÜZ

Kuranı kerim 20. cüzü arapçadan takipli dinle video YÜKSEK KALİTE



Arapçalı görüntülü Kâbe imamlarından hızlı ve akıcı hatim cüzleri GoogleVideo Servisinin Kapanması dolayısıyla açılmadığı için Kaldırılmış Yerine Hayrat Neşriyat'ın İshak Danış Hoca Mealli Takipli Hatim videoları tek tek eklenmiştir.
Allah Kabul etsin.

21. CÜZ >>
Diğer Cüzler


< - >

5 yorum:

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗