Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Allah imdan Başka Dost Bulamadim ilahisi dinle indir

Allahımdan Başka Dost Bulamadim ilahisi dinle indir


Allahımdan+başka+dost+bulamadım+dinle indir
Mevlevi - Sema
güzel ilahileri vakit buldukça sizlerle paylaşmayı çok seviyorum.
işte onlardan biri daha bu ilahiyi de yeğenim Emre Koral ve elektronikotin sitesi için paylaşıyorum
Allahımdan başka Dost Bulamadım ilahisi ni kim söylüyor?
-Celalleddin Ada Söylüyor
Allahımdan Başka dost bulamadım ilahisi gerçek adı:
Dost Bulamadım - Celaleddin Ada



Allah'ımdan Başka Dost Bulamadım ilahisi video izle


Alternatif:




< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗