Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

benim kutlu rehberim sensin ya resullallah ilahisi müzikli müziksiz dinle indir

benim kutlu rehberim sensin ya resullallah ilahisi müzikli müziksiz dinle indir



benim+kutlu+rehberim+sensin+ya+resulallah+ilahisi+dinleindirsevdiğim ilahileri paylaşmaya devam ediyorum bulardan bri de ilk paylaşacağım videodaki müzikli benim kutlu rehberim sensin ya resulallah ilahisi ile hasan dursun ve bunu ararken u benim kutlu irehberim sensin ya resulallah ilahisinin müziksizini de buldum. dileyene müzikli dileyene müziksiz iki videoyu da paylaşmak istedim. siz hangi benim kutlu rehberim sensin ya resulallah ilahisini beğendiniz? kim olduğunu bilmiyorum müziksiz de güzel ama ben yine Hasan Dursun'un söylediği sadece tefli olan Benim kutlu rehberim sensin ya resullallah ilahisini beğendim.
yorum sizin?

cep için hasan dursunun müzikli benim kutlu rehberim sensin ya resullallah ilahisinin 3gp videosunu indirme linkini de altta paylaşıyorum dilerseniz indirip cebinizde de dinleyebilirsiniz. sitemdeki bütün ilahilere indirme linki koymaya çalışıyorum ve istek ilahilerinizi bekliyorum.

Benim kutlu rehberim ilahisi sözleri
Benim kutlu rehberim
Sensin Ya Resulallah
Sevgili Peygamberim
Sensin Ya Resulallah

Düşkünlerin ümidi
Âlemlerin Mürşidi
İki cihan seyyidi
Sensin Ya Resulallah

Nebilerin baş tacı
Dertlilerin ilacı
Salâvatın amacı
Sensin Ya Resulallah

Efendisi cihanın
Gelen geçen zamanın
Son elçisi Mevla'nın
Sensin Ya Resulallah

Adaletin rehberi
Barıştıran kalpleri
İki cihan serveri
Sensin Ya Resulallah

İdraki nurlandıran
Kalbi onurlandıran
Gönüllerde taht kuran
Sensin Ya Resulallah



HASAN DURSUN BENİM KUTLU REHBERİM
SENSİN YA RESULLALLAH (müzikli) video




< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗