Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

ölürüm ben sana ölürüm seydam ilahisi dinle

ölürüm ben sana ölürüm seydam ilahisi dinle indir


sevgili sofi kardeşlerime kucak dolusu muhabbetlerimle birlikte çok aradıkları ve bulamadıkları bu güzel ölürüm ben sana ölürüm seydam ilahisinin videosunu ve sadece sesinin indirme linkini paylaşıyorum çünkü Seyda hz nin ceplerde resminin veya videosunun taşınmasına izin vermediğini duymuştum. keşke sofi kardeşlerimde videoya mubareğin resimlerini eklemeselerdi.neyse menzile gidip tövbe alan tüm sofi kardeşlerime özellikle Beykozlulara ve Zeynel abidin ile emre ye gelsin bu güzel ilahi kim söylüyor Yılmaz Sarıkaya ölürüm ben sana ölürüm seydam
Durun size birde Menzil Resmi koyayım o güzel mekanı bilen bilir.


ölürüm+ben+sana+ölürüm+seydam indir
ölürüm ben sana ölürüm seydam diyenler için gelsin bu güzel ilahi



ölürüm ben sana ölürüm seydam VİDEO






< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗