Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Cübbeli Ahmet hoca Keffaret orucu

Cübbeli Ahmet hoca keffaret orucu


cübbeli+ahmet+hoca+keffaret+orucu

internette biraz bakındım keffaret orucuna nasıl niyet edilir
bilerek oruç tutmayana keffaret mi kaza mı gerekir
fidye ile keffaret ödenir mi?
gibi bir çok soruda net bir cevap bulamadım bende bu soruları arayanlara net bir cevap olsun diye cübbeli Ahmet hocanın keffaret orucu ile ilgili birkaç kısa soru cevap videosunu paylaşıyorum. Allah kabul etsin. haa bilmeyenler için Cübbeli Ahmet hocanın geçen ramazan ki flash tv sohbetleri bu sene de flash tv de yayınlanıyor. iftar ve sahur vakitlerinde flash tv yi izleyip ramazan oruç kaza ve keffaret hakkında pek çok sahih bilgiye sahip olabilirsiniz. ben onun şakirti müridi filan değilim cemaatine de bağlı değilim ama hocamızdan Allah razı olsun ondan başka ehli sünnet ilim kalesi kaldı mı ki Türkiye'de


hocam buraya denk gelirsen bana da dua et.. seni Allah için seviyorum.

esselamu aleykum

KEFFARET GEREKTİRDİĞİNİ BİLMEYEREK ORUCUMU BOZDUM KEFFARET TUTMAM LAZIM MI?


4 DEFA ORUÇ BOZDUM KAÇ KEFFARET TUTMAM LAZIM


KEFFARET ORUCUNU FİDYE İLE ÖDEYEBİLİR MİYİM?


KASTEN ORUÇ ÖZÜRSÜZ TUTMAYANA YEMEK HAZIRLAMAK GÜNAH MI?



< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗