Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Rüyam beni mutlu etti

Rüyam beni mutlu etti


esselamu aleykum.

geçen gün çok hastayken ikindi vakti bir uzandım o biçim uyumuşum.
ertesi gün saat 8 buçukta uyandım. tabii bütün namazlarım kazaya kaldı.
gece gördüğüm rüya beni mutlu etti. neden derseniz rüyamda muhabbet kuşu ve köpekler gördüm.
bilmediğim bir yerden çıkmaya çalışıyorum her yerde bağlı besili temiz ve güzel köpekler var hepside yatıyorlar köpek bağlı olmadığını düşündüğüm bir yere doğru belki çıkış oradadır diye
yöneldim.



oradada bir muhabbet kuşu bana musallat oldu yeşil güzel bir kuştu.
ne tarafa gitsem kafama konuyor kafamda bıcır bıcır saçlarımla oynuyordu.
daha önce rüyada kafaya kuş konma ile ilgili bir tabir okumuştum.
rüyanızda kafanıza kuş konar kafanızdan ekmek filan yerse gerçekte ahırete yolculuk
var demekmiş.
sabah uyandığımda ilk aklıma gelen bu oldu.
acaba? dedim,
acaba benim için artık bu fani dünya hayatı bitiyor mu?
artık dertlerimden tasalarımdan kurtuluyor muyum.
kalkayımda bari kılamadığım namazları kaza edeyim yolculuk yakın diye düşünüyordum.
kalktım namazların bir kısmını kaza ettim.
Rüyada köpek görmek ve muhabbet kuşu görmek aklıma takıldı. bilgisayarı açtım ve hz. Google a
sordum.
tabirleri okuduktan sonra kendi rüyamı yorumlayabildim.
rüyayı en iyi kendiniz yorumlarsınız bunu biliyor muydunuz?

çünkü rüyada bir kuş veya başka birşey görmek birkaç şeye birden delalet eder.
sizde hangisine delalet ettiğini kendi yaşadıklarınıza kendi şuuraltınıza bakarak
çok kolay tahmin edebilirsiniz.

RÜYADA BAĞLI KÖPEK GÖRMEK NE DEMEKMİŞ?

rüya tabirlerinde köpeğin birçok şeye delalet ettiğini okudum fakat bunların içinde bana uyan bir tanesi vardı ki tam 12 den.

KÖPEK NEFİSTİR.
Rüyam beni mutlu etti

daha bir gün öncesinden 'bu aralar çok nefse hizmet ediyorum. şunu biraz terbiye etmem lazım' diyerek nefsimin benden çok istediği birşeyi yapmayarak tam aksini yaptım.
ve rüyamda zavallı nefsimi bağlı bir şekilde yatarken gördüm.
çok sevimli ve iri bir köpekti.
burdan ona şunları söylemek istiyorum.

-Bana öyle ezik pozlara girme canım nefsim. bak seni gördüm benden daha besilisin
daha irisin senin istediğini bir gün yapmadım diye o kadar ezik o kadar acınacak halde durmana üzüldüm.
ama anladım ki sen efendi bir nefissin başka bir nefis olsa belkide zinciri koparıp bana saldırırdı.
Rüyam beni mutlu etti
sana söz. bir hafta sen beni dinle bir hafta sonra sana çok güzel bir ziyafet kıyağı çekeceğim.

RÜYADA MUHABBET KUŞU GÖRMEK

Rüyada muhabbet kuşu görmeninde bana göre tabiri hastalıktan feraha ermek olmalı.
Rüyam beni mutlu etti
çünkü bu sabah kalktığımda kendimi acaip iyi hissettim.
her ne olursa olsun ister ahırete intikal olsun ister hastalıktan feraha ermek olsun ikiside benim için farketmez bu geceki rüyamda beni asıl mutlu eden nefsimi o halde görmekti.
nefsime küçücük bir gem vurduğum için bana onun ezik halini görmeyi bahşeden Yüceler yücesi
merhametliler merhametlisi Rabbime sonsuz hamdu senalar ederek yazıma noktayı koyuyorum.
allaha emanet olun.



< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗