Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Gül Ahmedim ilahisi dinle

Gerçek Gül Ahmedim ilahisi dinle


bilen bilir yanık sesli bir  yanık sofi müziksiz olarak söylemiş bu ilahiyi.
sözlerinden bir kısmı şöyle;

gerçek+gül+ahmedim+ilahisi+video


yapayalnız gecelerde anlamaz ki beni kimse
olacak sensin tek çare dertlerime gül Ahmedim
Senden başka yok ki saram kollarıma Gül Ahmedim
Gül Ahmedim Gül Ahmedim Canda canan Muhammedim
Kurban olsun Canım senin Gözlerine Gül Ahmedim.

sonunda da tefe bir iki vuruyor.

işte taklidi çıkan orjinal gerçek yanık Müslüman sofi kardeşimizin
Gül Ahmedim Can Ahmedim ilahisi videosu
itiraf ediyorum bu ilahiyi ben söylüyorum.
(şaka şaka :)
söyleyenin kim olduğu belli değil.


GERÇEK GÜL AHMEDİM MÜZİKSİZ İLAHİSİ DİNLE





< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗