Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

ey rahmeti bol padişah cürmüm ile geldim sana ilahi dinle

ey rahmeti bol padişah cürmüm ile geldim sana ilahi dinle


Ey rahmeti bol padişah ilahisinin adı: Cürmüm ile geldim sana
Cürmüm ile geldim sana ilahisini kim söylüyor: Mustafa Özcan Güneşdoğdu söylüyor.
Mustafa özcan güneşdoğdu nasıl bi tip: işte böyle bi tip;

Ey Rahmeti Bol Padişah ilahi
sözleri
(Cürmüm İle geldim sana)cürmüm+ile+geldim+sana



Ey rahmeti bol Padişah
Cürmüm ile geldim sana.
Ben eyledim hadsiz günah
Cürmüm ile geldim sana.

Haddi tecavüz eyledim
Deryayı zenbi boyladım
Malum sana ben neyledim
Cürmüm ile geldim sana.

Senden utanmadım heman
Ettim hata gizli ayan
Vurma yüzüme el-aman
Cürmüm ile geldim sana.

Senin adın Gaffar iken
Ayıp örtücü Settar iken
Kime gidem sen var iken
Cürmüm ile geldim sana.

Hiç sana kulluk etmedim
Rah-ı rızana gitmedim
Hem buyruğunu tutmadım
Cürmüm ile geldim sana.

Sübhan Allah, Rahman Allah
Tüm dertlere derman Allah
Ben eyledim hadsiz günah
Cürmüm ile geldim sana.




YOUTUBE EY RAHMETİ BOL PADİŞAH İLAHİSİ VİDEO



< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗