Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

yapayalniz gecelerde anlamazki beni kimse dinle indir

Yapayalnız Gecelerde Anlamaz ki beni kimse dinle

Aşşağıdaki bağlantıda gerçek müziksiz "yapayalnız gecelerde anlamazki beni kimse olacak sensin tek
yapayalnız+gecelerde+anlamazki+beni+kimse+dinleçare dertlerime gül ahmedim" ilahisini dinleyebilir ve cep için 3gp videosunu indirebilirsiniz.
ilahinin adı can ahmedim olduğu için o sayfaya sizi gönderiyorum.
bu güzel ilahi Efendimizin sünnetini yaşamaya çalışan herkes için gelsin.








< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗