Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Veccehtu vechiye lillezi duasi

Veccehtu vechiye lillezi duası

şafii mezhebinde Veccehtu duası, veccehtu duasının okunduğu yerler, veccehtu duasını okumak Veccehtu vechiye lillezi duası
  Veccehtu Duası Türkçe yazılışı:
 "Veccehtu vechiye lillezi fataressemavati velarde hanîfen müslimen ve mâ ene minel müşrikîn. inne salatî ve nüsukî ve mahyâye ve memâtî lilahi rabbil âlemîn. Lâ şerike leh ve bizâlike ümirtü ve ene minel müslimîn."
  Veccehtu Duası Türkçe Anlamı : Şüphesiz ki ben yüzümü bir muvahhit olarak o yerleri ve gökleri yaratmış olan Allah'a yönelttim. Ben müşriklerden değilim. Şüphesiz ki benim namazım, ibadetlerim, hayatım ve ölümüm hiçbir ortağı olmayan alemlerin rabbi olan Allah içindir. Senin ortağın (şerikin) yok. Ben ancak bununla emrolundum ve ben müslümanlardanım.

Veccehtu vechiye lillezi duası nerelerde okunur (şafiiler de)
Teveccüh olarak bilinen veccehtu duası farz ve nafile namazların başında fatihaya başlamadan önce okumak müstehaptir. İhram tekbirinden sonra veccehtu duası okumadan Euzubillahi mineşşeytanir-racim veya fatiha suresine başlanmışsa artık başa dönüp veccehtu duasını okumak uygun değildir. Cenaze namazlarında ve vaktinin dar olduğu namazlarda veccehtu duası okunmaz. 

sorularlaislamiyet ten alınmıştır.


< - >

9 yorum:

  1. buuuuuuuuuuuu neyaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen terbiyesiz olmayın çarpılırsınız kuran-ı kerime böyle denmez tamamı

      Sil
  2. dikkat ettiysen kardeşim dua da ;ben müşriklerdn değilim diyor. demekki müşrikler her yerde olabilir. onlar var ki; bizim Allah C.C katında değerimiz var. . Hayırlı cumaLar

    YanıtlaSil
  3. gerçekten anlamıda çok güzel bir dua. bende şafiiyim ve namazda okumam için bu duayı ezberlemem gerekiyor. ALLAH hepimizi doğru yoldan ayırmasın

    YanıtlaSil
  4. Veccehtu Duası Türkçe yazılışı:
    "Veccehtu vechiye lillezi fataressemavati velarde hanîfen müslimen ve mâ ene minel müşrikîn. inne salatî ve nüsukî ve mahyâye ve memâtî lilahi rabbil âlemîn. Lâ şerike leh ve bizâlike ümirtü ve ene minel müslimîn."
    Veccehtu Duası Türkçe Anlamı : Şüphesiz ki ben yüzümü bir muvahhit olarak o yerleri ve gökleri yaratmış olan Allah'a yönelttim. Ben müşriklerden değilim. Şüphesiz ki benim namazım, ibadetlerim, hayatım ve ölümüm hiçbir ortağı olmayan alemlerin rabbi olan Allah içindir. Senin ortağın (şerikin) yok. Ben ancak bununla emrolundum ve ben müslümanlardanım.

    Veccehtu vechiye lillezi duası nerelerde okunur (şafiiler de)
    Teveccüh olarak bilinen veccehtu duası farz ve nafile namazların başında fatihaya başlamadan önce okumak müstehaptir. İhram tekbirinden sonra veccehtu duası okumadan Euzubillahi mineşşeytanir-racim veya fatiha suresine başlanmışsa artık başa dönüp veccehtu duasını okumak uygun değildir. Cenaze namazlarında ve vaktinin dar olduğu namazlarda veccehtu duası okunmaz.

    YanıtlaSil
  5. allahim bizi mahfiret etsin

    YanıtlaSil
  6. Cok guzel allah razi olsun bu siteyi kuranlardann

    YanıtlaSil
  7. Tam teleffuz şekli :

    Veccehtû vechiye lillezi fetâra's-semâvâti ve'l ârda hanîfen müslimen ve mâ ene minel-müşrikîn.
    İnne salâti ve nûsukî ve mahyâye ve memâtî lillâhi Rabbi'l âlemin.
    Lâ şerike leh ve bizalike umirtu ve ene minel müslimin.

    YanıtlaSil
  8. Çok faydalı bilgiler edindim Allah razı olsun

    YanıtlaSil

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗