Derviş Blog - cüz cüz, sure sure, kuran oku dinle yasin tebareke amme dualar

Yasin Tebareke Amme Amenerresulu oku Dinle, Rabbenağfirli,Ettehiyatu vecettehi duası,Cüz Cüz Hatim oku Derviş Blog

Cüz Cüz takipli Kuran videoları yenilendi

Cüz Cüz takipli Kuran video


Esselamu Aleykum benim güzel derviş ve Dervişe Kardeşlerim :)
bir kaç gün önce siteme eklediğim cüz cüz takipli hatim videolarının bulunduğu vimeo video sitesinden videoların kaldırılması üzerine sitemde bulunan video oynatıcıların hepsi hata verdi ve siz değerli Derviş blog okurlarının cüzleri hatimleri kuran okumaları, mukabeleleri dolayısıyla hayır ve hasenatları yarım kaldı. benim de üzerimde bir ağırlık vardı meğer siteden bana sevap akmıyormuş. sevap muslukları tıkanmış :)

şaka bir yana Zeki Aslan isimli bir okurum videolar çalışmıyor diye yorum atmış dün gece. sabah kalkar kalmaz derviş blogdaki cüz cüz kuran videolarını kontrol ettim. gerçekten de bütün videolarım gitmişti.
malum mubarek üç aylar da yaklaşıyor millet cepten, tabletten, laptoptan masaüstü pc den cüz cüz hatime başlayacak, sitemden sürekli cüz cüz hatim takip eden okurlarımın cüzleri yarım kalmış hemen düzeltmem gerektir.
Allah Razı olsun bir Youtube Kanalı (suleymaniyeutf) daha önce paylaşmış olduğum bizim meşhur tok sesli ulvi sesli hafız İshak Danış Hocamızın Mealli Takipli 1 saatte 1 cüz okuduğu Hayrat neşriyat videolarını paylaşmış.

Cüz+Cüz+takipli+Kuran+video

Allah Youtube girip tek tek bu güzel hayratı upload edenden, bu videoları hazırlayan kamerayı oraya koyandan tut kameramana çay getiren çaycısına kadar bu videolarda en ufak bir emeği geçen herkesden razı olsun. bu videolar dinlendiği okunduğu müddetçe hepsine sevaplar yazsın
kardeşler bunlar çok kıymetli hizmetler. Allah hayrat neşriyatta çalışanlardan razı olsun. imkanı olan Hayrat Neşriyat ishak danış cüz cüz hatim setini satın alsın (fiyatı 40 tl civarı) diyerekten
29 mart da başlayacak olan Receb-i Şerifinizin Hakkımızda hayırlı ve mubarek olmasını diliyorum.

Yeninlenen Cüz Cüz Kuran videolarına Buradan ulaşabilirsiniz.

Cüz Cüz Kuran Oku >>





< - >

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Buraya Bir Yorum bırakarak sayfaya değer katabilirsiniz..

❗ Yorumlar Denetlendikten sonra yayınlanır ❗